czwartek, 2 marca 2017

Skrzynka decoupage.

Dzień dobry:)
Kupiłam zestaw do decoupage,taki dla początkujących,zakupiłam też surowa skrzyneczkę i postanowiłam się troszkę zabawić,zobaczyć czy to trudne.
Tak kochani na pewno trzeba wprawy w tej technice ,i każde początki są trudne,ale dla chcącego nic trudnego.
Ja moją skrzyneczkę tak sobie ozdobiłam,teraz stoi na honorowym miejscu ,na półce i jak znalazł jest na drobne szpargały.
Złapałam chyba "bakcyla" i już mnie kusi aby znów popracować ta techniką.Może kolejna skrzyneczka ,lub jakaś kasetka ,ozdabiać można wiele przedmiotów  techniką decoupage.
Życzę dużo cierpliwości początkującym .Pozdrawiam :)



5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę pierwsza przygoda z decou? śliczna! wytrwałości życzę ;) bo pięknie Ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę pierwsza ,chciałam zobaczyć czy podołam wyzwaniu)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo to mnie zaskoczylas :))) Pieknie Ci wyszla :))) A jak Twoje odczucia ?? Masz ochote na dalsza przygode z ta technika ? :) Ja sie przymiezalam ,alee moze kiedys :) Milego piatku zycze i weekendu :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez się długo przymierzałam ,i ciągle coś innego mi wypadało .Pod choinkę kupiłam sobie taki prezencik startowy ,a że szydełka już było za dużo to apetyt na ozdobienie skrzynki wzrósł)))Polecam super sprawa ,no i człowiek ciekaw efektu końcowego)))pozdrawiam równie cieplutko )))

    OdpowiedzUsuń