sobota, 17 października 2015

Myszki ,kocyk dla niemowlaka.

Dwie wesołe myszki, duża i mała ,gotowe do zabawy .Duża ma ściągane ubranko,mała zaś może podróżować zawsze z nami,wejdzie w każdą kieszeń,i świetnie sprawdzi się jako zawieszka np;do kluczy.




Ostatnio pojawiła się prawdziwa moda na eko-kocyki dla dzieci więc i ja, prezentuję swój kocyk w misie. 
Jest milutki i cieplutki,można nim szczelnie opatulić niemowlę,posiada kapturek na  główkę.Moja Justysia otuliła w niego swoją lalę,gdyż bardzo przypadł jej do gustu i poprosiła mnie o wydzierganie większego,dla niej)Przyznam się , myślałam,że taka robótka to migiem pójdzie,jednak jest to bardzo pracochłonna praca.Efekt końcowy za to bardzo ujmujący za serce.

4 komentarze:

  1. Myszki Pieknie :)))) Jak i kocyk ojj Cuudny :))) Ja tylko raz robilam kocyk i tak ojj trzeba bylo sie nadziubac sporo :)) Piekne prace Kochana tworzysz :))))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna myszeczka :) złote ręce pełne talentu, jak tu się nie zachwycać! A kocyk skradł moje serce :)
    Twoja córcia ma szczęście, że ma taką kreatywną mamę :)

    OdpowiedzUsuń