niedziela, 20 września 2015

OBRAZKI ŚCIENNE I WSPOMNIEIE WAKACJII

Ściany dziecinnego pokoiku mają już cztery lata ,dokładnie tyle co moja Justynka.Ostatnio zastanawiałam się nad zmianą koloru ściany, ale moja mała mi nie pozwoliła twierdząc,że ona kocha Kubusia Puchatka,Maleństwo i klan Myszki Miki )))Więc na razie zostanie po staremu z tymi malowidłami. Rysunki na ścianach wykonane akrylami .
Ostatnio zaś przy zabawie kredkami mojej córki , na kartce bloku rysunkowego namalowałam kredkami ołówkowymi ,takie małe wspomnienie z wakacji...





5 komentarzy:

  1. Pieknosci :)))) Cudnie malujesz :)))) Jak i Piekne wspomnienie wakacji :))) Mysle ,ze powinnas zawodowo malowac ,bo Cudnie Ci to wychodzi :)) Dziekuje za zdjecia :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent!!! cudnie rysujesz!! wszechstronnie utalentowana :) brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie malujesz, pięknie rysujesz i do tego szydełkujesz cuda :) Nic dziwnego, że córcia nie pozwala zamalować takich wspaniałych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie malunki są kapitalne :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie!!!! Fantastyczne ozdoby pokoju córeczki i nic dziwnego, ze chce je zachować :) Masz talent! Wspomnienie z wakacji, nic tylko oprawić i na ścianę :)

    OdpowiedzUsuń