sobota, 19 września 2015

MALUTKA CZAROWNICA

Malutka Czarownica poleci na swojej czarodziejskiej miotle do Kingi,a towarzyszyć jej będzie czarny, mądry kruk Abraksas.Ponoć Otfried Preussler napisał Malutką Czarownicę z myślą o swej córce, która bała się ciemności i złych czarownic. Przecież nie ma złych czarownic - miał powiedzieć pisarz. Kto chce się o tym przekonać, powinien sięgnąć właśnie po tę lekturę.
Ostatnio  czytałam tę książeczkę mojej czteroletntiej córeczce,śmiałyśmy się wspólnie  czytając o przygodach tej przekornej i nieznośnej czarownicy). Na moje oko,które obejrzało czarno-białe obrazki   wygląda ona tak .)




 


Kolejna kolorowa torebka sowa i mały czerwony gil.

 A na zakończenie postu moja mała księżniczka w sukni uszytej przez kochaną Panią Madzię,która tę prześliczną kreację uszyła sama ,to bardzo zdolna kobietka,  a każda jej kreacja,  suknia ślubna jest cudna,  jedyna i wyjątkowa.Moja Justysia była zachwycona i dumna, wystąpiła w tej ślicznej sukience na ślubie swojej cioci.







3 komentarze:

  1. Cudna lala! Aż się buzia sama śmieje :)) A mała księżniczka pięknie wygląda w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarownica świetna!! córa urocza:)

    OdpowiedzUsuń