wtorek, 5 maja 2015

Jeżyk.

 






21 komentarzy:

  1. Zadziwiasz mnie z postu na post. Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten jeżyk :) Ach! Skradł moje serce.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki przytulasek, słodziaczek, a i łobuziaczek zarazem z niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżyk jest przeuroczy i cudownie kolorowy. Syn sąsiadów ma jeża afrykańskiego, który w nocy nie tupie, bo siedzi wtedy w mieszkanku zrobionym z górnej części półkotapczanu. Chodzący wolno po mieszkaniu jeż kuzynki nie dość, że tupał, to jeszcze tapety obgryzał, na szczęście kable były przed nim zabezpieczone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny. Słodkie ubranko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! Pozdrawiam z Party u Diany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w domu tupta jeż, kochamy go nad życie :) Jest bardzo sympatyczny i ciekawski. Twój jeżyk jest rewelacyjny, uwielbiam akie szydełkowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam twojego żywego jeża ,po prostu kochany zwierzak.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia w linkowym party

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam u Diany Twojego jeżyka! Jest cudny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Diano dziękuję za wyróżnienie,bardzo się cieszę, i nadal bawię się na twoim Linkowym Party.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny jezyk :)))) No ale i wszystkie Twoje maskotki sa wyjatkowe Przesliczne :)))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny jeżyk :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń