czwartek, 23 kwietnia 2015

Wiosenna opaska

Obudz się,Wiosna przyszła , zakwitły kwiaty jest coraz milej...

Niedawno byłam na zakupach i w H&M dojrzałam kolorowe opaski z kwiatami ,tak mnie urzekły kolorami ,że pomyślałam o mojej małej niuni ,jak ładnie by wyglądała w takiej opasce,ale...kiedy zobaczyłam cenę 59 zł to mnie trochę wmurowało.Przy dokładniejszym obejrzeniu ,sztuczne kwiaty pachniały "chińszczyzną",a   ich tandetne wykonanie wiele pozostawiało do życzenia.Wróciłam do domu i wpadłam na pomysł,mianowicie miałam  na stanie najzwyklejszą opaskę plastikową,można taka nabyć w Rossmanie,obszyłam ja kremową,satynowa wstążką,gdzieś w resztkach materiałów wyszperałam kremowy woal ,wycięłam z niego pasek 40*4cm,postrzępiłam brzegi i zszyłam w rozetkę ,doczepiłam do opaski ,jest to baza pod kremowy szydełkowy kwiatek ,który jest większy od dwóch pozostałych.Następnie zrobiłam trzy kwiatuszki ,i listki,akurat mi podobały się takie kolorki jak widzicie)
Podoczepiałam wszystko do opaski  ,kremowy kwiat ozdobiłam w środku perełkami,efekt całości oryginalny i ciekawy.
Tak więc sumując ,dla chcącego nic trudnego, a uśmiech dziecka gwarantowany)))





 


4 komentarze:

  1. Sliczna opaska :)) No i najwazniejsze ,ze corcia zadowolona :)) Niektore ceny to jakies nieporozumienie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ii zapomnialam dodac ,moze zechcialabys sie przylaczyc do Dianowego Linkowego Party ? :) Mozna dzieki temu poznac nowe blogi ,jak i Ty moglabys pokazac swoj blog dla innych :) Sprobuj mysle ,ze warto :)) link do stronki tutaj :) :
    http://divianaart.blogspot.de/2015/04/linkowe-party-2.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dzięki kochana) dałam do obserwowanych ,i czytam co dalej ,)))

    OdpowiedzUsuń