wtorek, 14 kwietnia 2015

Moje szydelkowe lale

Witam mam na imię Dorota ,i szydełkowe maskotki to moja pasja,hobby.
Ponieważ wiele osób prosiło mnie o udostępnienie  galerii  moich prac ,dlatego w końcu postanowiłam znależć trochę  czasu ,i podzielić się z wami moją skromną twórczością.
Wszystkie zabawki wykonywane są ręcznie ,z najmniejszymi detalami włącznie .
Jest to 100% rękodzieło.
Materiały jakich używam  to włoczki bawełniane ,moher,wełna ,wypełnienie wsad poduszkowy, oczka clip ,guziki ,filc wstążki ,taśmy,materiał, itp.
Ponieważ wkładam w to serce i duszę,każda maskotka dostaje swoje nowe życie .
Wiele z nich znalazło nowych zadowolonych właścicieli , zabawki są do kochania i przytulania.
Plastik jest zimny twardy ,tu dziecko dostaje w ręce mięciutką,milutką zabawkę.
Jestem mama czteroletniej córci ,i widzę jak  się jej oczka  świeca i śmieje bużia na widok każdej nowej lali,każdego zwierzaczka .
Włoczka nie jest prostym materiałem do formowania postaci ,wpierw w mojej głowie powstaje projekt ,nie spisuje schematów,(choć chyba zacznę ),każda maskotka jest jedna jedyna w swoim rodzaju .Ubranka można zdejmować ,mieszać ,zamawiać kompleciki ,tak że zabawa poprzez dotyk ,i kreatywność staje się bardzo urozmaicona i ciekawa .
Maskotki mogą stanowić  ozdobę ,mogą stać się również figurkami kolekcjonerskimi.
Miłego oglądania moich prac.

































10 komentarzy:

  1. niesamowite jak ty pięknie czarujesz tym szydełkiem. Jakie cudeńka tworzysz. WOW

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nigdy zabrakło mi słów. Kochana, to co robią Twoje palce jest arcydziełem, godnym Oskara!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:)))
    Musiałaś mnóstwo pracy włożyć w wykonanie tych cudeniek.
    Podziwiam wykonanie, oraz dopracowanie szczegółów:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle piękności na raz! Cudne lale i urocze zwierzaki,a wiewiórka jest fantastyczna! Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace :) Musiały cię kosztować dużo pracy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne prace!!!! gratuluję talentu!!! lale przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jakie cudeńka :-) Podziwiam wszystkie ale wiewióreczka jest po prostu mega piękna pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, naprawdę podziwiam z otwartą szczęką :)

    OdpowiedzUsuń