poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Dzwoneczek z Przystani Elfów.

"Dzwoneczek" to niezwykła, pełna radości i wyobraźni bajka, stworzona na cześć uwielbianej na całym świecie wróżki.
Ta wróżka przytulanka którą prezentuje  ma 50 cm i powstała na zamówienie dla małej Stefani ,która jest wielką fanką Dzwoneczka.
Maskotka powędrowała już do nowej właścicielki.
Mama Stefci powiadomiła mnie ,że jej pociecha nie rozstaje się z Dzwoneczkiem ,i nawet podczas snu przytula ukochaną wróżkę)
Dzwoneczek posiada skrzydełka i sakiewkę na magiczny pyłek,który jest niezbędny do tego, aby wróżki mogły latać)))
Pozdrawiam wszystkich wielbicieli tej  przesympatycznej wróżki.



5 komentarzy:

  1. Sliczna :))) Tak z ciekawosci sie zapytam :)) Ile zajmuje Ci czasu na zrobienie takiej maskotki ? :) Bo ja chyba robilabym ja ojj dluugo :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zależy od czasu i weny ,czasem idzie migiem ,a czasem się przeciąga kiedy w grę wchodzą małe szczegóły .)Zależy też jaki projekt sobie ubzduram ,jeden jest bardziej pracochłonny , inny mniej .Czasem sama siebie przerażam tym co mi się w głowie rodzi)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi pomyslami w glowie to mam podobnie,ale z szyciem haha :) Suuper wychodza Ci te zabawki :)) Slonecznego wtorku Ci Zycze :) Pozdrawiam :)

      Usuń